Veel gestelde vragen

BESTELLEN

> Waar vind ik informatie over het product?
Bij de productinformatie en onder het kopje DETAILS kun je belangrijke informatie vinden over de maat van het product. De pasvorm is normaal tenzij anders wordt vermeld.

> Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Is jouw droomproduct uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire Musthaves weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Het is voor ons, net als voor jullie, ook altijd a big surprise 😉

Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en mis nooit meer een musthave!
Tip: schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief!

> Is het mogelijk om een product te reserveren?
Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Door grote belangstelling voor onze musthaves kan een product razendsnel uitverkocht zijn. Wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk weer aan te vullen zodat jouw dream musthave weer beschikbaar is.

Wel is het in sommige gevallen mogelijk om een pre order van een product te plaatsen. Je zult dan iets langer op je product moeten wachten, maar je weet dan wel zeker dat je ‘m al in the pocket hebt! 😉
Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en mis nooit meer een musthave!

> Hoe plaats ik een bestelling?
Het bestel proces is heel simpel! Kies jouw favoriete musthave, kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op het icoontje ‘in shopping bag’.
Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst. Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘ga door naar afrekenen’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.

Klik voor een uitgebreide uitleg dan onderaan de pagina op BESTELLEN.


VERZENDEN

> Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?
We kennen onze klanten een beetje en weten hoe ongeduldig ze zijn… Daarom doen we ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Binnen 1-3 werkdagen heb je je bestelling in huis. In het weekend (en als je buiten Nederland woont) moet je een klein beetje extra geduld hebben.

> Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn €2,50 voor Nederland en €5,- voor België. Verzending van bestellingen boven €25,- zijn gratis.

> Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Controleer in ACCOUNT of je mailadres klopt. Je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres.
Neem direct contact op met onze klantenservice via hello@vienoir.nl


> Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren.

> Waar blijft mijn bestelling?
Heb je na 3 werkdagen je bestelling niet ontvangen, stuur dan een mail naar hello@vienoir.nl.  Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor je nakijken 🙂

 


RETOURNEREN

> Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Je kunt de Musthave binnen 7 dagen na ontvangst, in een goed beschermende verpakking retourneren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan hello@vienoir.nl  en vermeld daarin je naam, factuurnummer, product(en) en reden van retour. Vervolgens kun je de retour terug sturen naar onderstaand adres.

Let op!
–       De verzendkosten voor het terugsturen van het product zijn voor eigen rekening.
–       Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
–       Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen of onbeschadigd zijn.
–       De retour gezonden producten zijn op eigen risico voor de klant.

Adresgegevens:
VIE NOIR
Cassiushof 7
6215GK Maastricht

Bankgegevens:
IBAN: NL06INGB0007397811

BTW- & KvK nummer:
BTW nummer:  213359716B01
KvK nummer:      66555477
> Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?
Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

Beschadigd:
Op alle VIE NOIR gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar hello@vienoir.nl.  Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften
* De batterij van het artikel vervangen dient te worden

Verkeerd geleverd:
Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld. Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via hello@vienoir.nl.  Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via helo@vienoir.nl.  Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft.